Ing. Karel Kužela nabízí ve Zlíně volnou pracovní pozici "Obchodně administrativní referent/ka". Nástupní mzda je od 30 000 Kč.
Do malého, pohodového kolektivu hledáme všestranně zaměřenou posilu týmu.
Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, fakturace. Nástupní plat 30.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu.
Nabízíme: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu, příspěvek na stravování, firemní telefon, notebook, firemní akce, zaměstnanecké slevy na obchodní zboží.
Požadujeme: Flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.
Zaměstnanecké výhody: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu, příspěvek na stravování, firemní telefon
Kateřina Dvořáková
telefon: 777 758 832
email: prodej@homeofficecz.cz
Ing. Karel Kužela - pracoviště
Zlín
76001
Poslední změna: před 4 měsíci